الجمعة، 17 ديسمبر 2010

معاً لحوار فعّال

للحوار قيمة حضارية وإنسانية يجب أن تؤمن به كل أمة علينا أن نعمل ونأخذ به في حياتنا وممارساتنا التربوية والاسرية لذلك أقام القسم الثانوي في يوم الثلاثاء الموافق 8/1/1432هـ  محاضرة "معاً لحوار فعال"  أقامت الأستاذة نورة كنكار لطالبات الصف الأول ثانوي تحدثت فيها عن تعريف الحوار تعريف الحوار وبيان أنواعه وأساليب الحوار الصحيح  وصفات المحاور الجيد ومابعد الحوار

هناك 6 تعليقات:

  1. خرید بلیط قطار نیز به تبعیت از این
    قدمت، از استقبال زیادی میان مسافران برخوردار است. که مسافران می توانند با بررسی
     قیمت بلیط قطار و نیاز خود به
     رزرو بلیط قطار بپردازند. با 
    خرید بلیط هواپیما خارجی آنلاین و 
    رزرو هتل دبی و
     رزرو هتل کیش 
    گردشا همراه باشید.بلیط هواپیما استانبول
    و سفر به بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه! بلیط استانبول که شه
    ری تماشایی و زیبا است، یکی از بهترین مقصدهای است که برای سفر کردن و گذراندن تعطیلات مناسب است و می توا
    نید با خیال راحت در آن
    رزرو هتل کنید.

    ردحذف
  2. My beloved, your site is really the way that I enjoy it. Enjoy your site so that I and my friend visit the sites. If you wish, we can promote your site for free

    تور لحظه آخری

    تور کیش

    تور مشهد

    تور گرجستان

    تور دبی

    تور استانبول

    تور ارمنستان لحظه آخری

    ردحذف
  3. برای دریافت مشاوره سئو و بهینه سازی می توانید با اسماعیل سحاب در تماس باشید. اسماعیل سحاب مشاور سئو حرفه ای و یا مشاوره حرفه ای سئو می کند. از جمله خدمات سئو که ایشان ارایه می دهد. به صفحه اول گوگل اوردن کسب و کار شماست.

    مشاور سئو(SEO) چیست؟

    در پاسخ به این سوال که «مشاور سئو چیست؟ » می توان به صورت ساده این گونه توضیح داد. سئو سایت یک فرایند مستمر ومدون است که بر روی سایت توسط کارشناس سئو انجام می گیرد تا ترافیک صحیح در زمان صحیح و با کاربر صحیح وارد سایت بشوند تا اکشنی از قبیل خرید، دانلود و … در سایت مورد نظر اتفاق بیافتد. کسی که می تواند در تسریع این فرآیند به سایت مورد نظر کمک کند مشاورسئو است.

    مشاور سئو کیست؟

    در حقیقت مشاور سئو به کسی گفته می شود که متخصص سئو بوده و دارای نمونه کار، سابقه پربار و تجربه گرانی است که می تواند با آنالیز کسب و کار شما، برای رسیدن به ترافیک اورگانیک بالا و در نهایت فروش بیشتر شما را راهنمایی صحیح کند.  توضیحات ذکر شده در بالا یک تعریف کامل از مشاور سئو حرفه ای است.

    خدمات سئو یک فرایند مدون و ادامه دار است که باید همیشه ادامه داشته  باشد تا رقبای شما جایگاه فعلی تان را تصاحب نکنند.

    ردحذف
  4. یکی از معایب استفاده از مبل قیمت بالای آن نسبت به پشتی است همچنین اینکه هر مبل دارای عمر مفیدی است و پس از آن باید عوض شود اما هزینه زیادی برای هر فردی به حساب می آید برای همین تعمیرات مبل به کمک ما آمده است تا صرفه جویی در هزینه باشد و با کمترین هزینه بتوانیم از مبل های خود به مدت زمان بیشتری استفاده کنیم. اما باید توجه داشته باشید که مبل شما تا چه حدی از فرسودگی رسیده است آیا می توان آن را تعمیر کرد یا خیر؟ چون تعمیر برخی از مبل ها که عمر خود را کرده اند فقط هزینه ای اضافی برای شما خواهد بود و خریدن مبل جدید گزینه ای بهتر است. تعمیرات مبل باید توسط افراد آموزش دیده انجام شود و باید برای تعمیر آن به شرکت های تعمیرات مبل مراجعه کنید. با تعمیر مبل تان در هزینه هایتان صرفه جویی خواهید کرد.

    تعمیر مبل


    تعمیرات مبل

    تعمیر مبل


    تعمیرات مبل

    ردحذف
  5. برای اینکه پروژه سئو سایت شما با موفقیت انجام شود شما نیاز به مشاوره سئو داریدو نبض مارکتینگ ارائه دهنده بهترین خدمات سئو است. یکی از این خدمات مشاوره سئو رایگان می باشد.

    ردحذف